donderdag 6 september 2012

hello again


Hee lieve allemaal. Ten eerste; het spijt me heel erg dat ik zo enorm lang niet heb gepost! Mijn laatste post was, even kijken... BIJNA 2 MAANDEN GELEDEN?! Dat is wel heel erg! Ik moet toegeven dat ik soms wel even tijd had om een bericht te schrijven, maar er gewoon geen zin in had. Maar ik had het ook heel erg druk deze vakantie en toen school begon zat ik niet helemaal lekker in mijn vel (vertel ik later nog). Daarom heb ik voor vandaag bedacht; een vakantie overzicht. Allemaal foto's en korte verhaaltjes met wat ik allemaal heb gedaan vanaf mijn laatste post. Het wordt een lang bericht, dat kan ik je alvast vertellen haha. Dus ga er maar goed voor zitten. ;)

Hey sweeties. At first; I'm so so so sorry about not posting for such a long time! My last post was, just a quick look... ALMOST 2 MONTHS AGO?! That a very long time! I have to admit that I might have had some time to write a post, but I just wasn't feeling like it. But I have had a very busy vacation with so much stuff to do. That's why I came up with this idea; a holiday overview. Many photo's and short stories about everything I did after my last post in July. It's going to be a long post, I can tell you that haha. So sit down and enjoy. ;)


We beginnen meteen goed. Vanaf 10 juli ben ik op vakantie geweest naar, jawel, AMERIKA!! Ik was een maand vantevoren al helemaal zenuwachtig natuurlijk, maar ik mocht van mijn moeder niets op internet zetten. Vandaar dat jullie dit nu pas horen. Het was zo enorm gaaf, niet te beschrijven. Ik heb zoveel gezien en beleefd dat ik het lang niet allemaal kan vertellen. Daarom een kort fotoverslagje hiervan.

We're going to start good. 10 July I went on vacation to; AMERIKA!! I was already nervous and excited a month before ofcourse, but my mom told me that I shouldn't put anything about it on the internet. Just for sure. That's the reason I haven't told you anything about it until now. It was just so amazing, I can't describe. I have seen and done so many things, I can't tell you everything! That's why I decided to make a photoreport about my trip. Watch and you'll be amazed!

.            
In het vliegtuig & de camper waarmee we 4 weken rondreden door Amerika.
In the plain & the RV we drove around with trough America for 4 weeks.

               .
Rocky Mountain National Park & Dream Lake in Rocky Mountain National Park.
Rocky Mountain National Park & Dream Lake in Rocky Mountain National Park.
 
 
In Cody, een echt cowboydorp.
In Cody, a true cowboy village.

We hebben een rodeoshow gezien. De sfeer was geweldig daar!
We saw a rodeo show. The sphere was amazing in the stadion!


1 -> <-2

3 ^                         .
In Yellowstone National Park. Nr1 Mammoth Hot Springs, Nr2 Grand Prismatic Spring Nr3 Old Faithfull.

Een MEDIUM ijsje in Amerika heeft 4 bollen!
A MEDIUM ice cream in Amerika is 4 bolls!

Salt Lake City; The Temple Square & The Oplympic Oval (2004)

Twin Arch in Arches National Park & Death Horse Point

               .
Bryce Canyon & Zion National Park

LAAAAAAAAS VEGAAAAAAAAAAAAS!!

Hoover Dam & Route 66

 .              
Grand Canyon & Monument Valley

                .
In Denver hebben we een Baseball Game gezien, dat was superleuk!
In Denver we saw a Baseball Game, it was awesome!


Toen ik terugkwam uit Amerika heb ik een enorm grote taart gebakken voor een hele goede vriend en vriendin. Ze zijn tweeling en waren allebei in de vakantie jarig geweest. De taart zie je hieronder, maar daar komt misschien nog wel een DIY over als ik daaraan denk!

When I came back from America, I baked a huge pie for 2 very good friends. They are twins and they both turned 16 when they were on holiday. You can see the pie down under, but I may do a DIY post about it if I think about it!



Ik ben ook nog een paar dagen gaan kamperen met 2 vriendinnen. We zaten in Delft en zijn ook lekker naar het strand en naar Rotterdam geweest. Shoppen, zonnen, kletsen en lachen. Heerlijk!

I also went camping with 2 friends. We were in Delft (in Holland) and also went to the beach an to the great city Rotterdam. Shopping, sunbathing, chatting and laughing. Lovely!



.           


Ik heb natuurlijk heel veel met vriendinnen gelogeerd, maar daar heb ik allemaal geen foto's van. Ik ben ook jarig geweest in de vakantie. Samen met de 2 vrienden voor wie ik een taart had gebakken heb ik een groot feest gegeven. Het was echt super geslaagd en elke keer als ik eraan terugdenk word ik weer gelukkig!

I have had many sleepovers with my lovely friends, but I don't have pictures from that. It was also my birthday in the vacation. Together with the 2 friends I baked a pie for, I gave a huge party for all our friends. It was so very amazing and everytime I think back at it I feel just so very happy!



En toen was mijn vakantie alweer bijna afgelopen. Nog een paar dagjes uitrusten en ik moest alweer naar school toe. Ik baalde in het begin heel erg, omdat ik niet bij mijn beste vriendinnen in de klas zit. Uiteindelijk valt het nu allemaal heel erg mee en zitten er in mijn nieuwe klas ook veel leuke mensen. Mijn rooster is wel heel erg stom, maar ach ik overleef het allemaal wel. Altijd positief blijven he!

And then my vacation was almost to the end. A few days of rest and I had to go to school again. In the beginning I was a little bit depressed, because not one of by best friends was in my class. But now I found out that there are many other nice people in my class. My timetable just sucks, but well I think I will survive. Positive as always!



Nou dit was dan mijn hele vakantie. Zoals je kan zien ben ik vaak heel laat thuis, dus ik weet niet of ik het bloggen ga volhouden. Ik doe mijn best, want ik vind het wel heel erg leuk. We zullen zien! xLiefs

Well this was my entire vacation. As you can see I'm home late a lot, so I don't really know if I can keep uit the blogging. I try my best, because I really like it. We will see! xLove

1 opmerking:

  1. Wauw mooie foto's zeg! Ik ben ook op veel plaatsen geweest van de foto's, echt leuk om zo terug te zien :) Succes met school!

    BeantwoordenVerwijderen