donderdag 5 juli 2012

most simple and delicious recipe ever

Lieve bloggers, dit wordt een van de beste kooktips ooit! Dus let goed op! Mijn moeder kwam ooit met dit recept aanzetten. Meestal zijn haar nieuw gevonden recepten niet heel geslaagd, maar hier waren we allemaal heel enthousiast over; Kiptrein. Het is super makkelijk te maken en toch ziet het er geweldig uit en smaakt het verukkelijk! Hieronder staat het recept voor jullie;

Lovely bloggers, this is going to be one of the best cooking tips ever! So pay attention! My Mom once came home with thise recipe and most of her new found recipes aren't very good. But we were all very enthusiastic about this one; Kiptrein or in English Chickentrain haha. It's very easy to make but it still looks very nice and tastes delicious! Down below is the recipe;

Wat je er nog bij moet doen is macaroni. Gewoon in een apart pannetje koken. NIET VERGETEN, want het staat niet in het recept sorry. Ik zelf houd niet zo van ananas en ik vind het ook absoluut niet bij dit eten passen, dus dat laten wij altijd weg. Wat ik wel altijd doe is de champignonroomsoep (voordat ik het in de ovenschaal doe) mengen met wat water, zodat het minder dik wordt. Verder is het, zoals je kan lezen, echt heel makkelijk. Ik raad je echt aan om het te proberen! xLiefs

What you have to do is cook some macaroni. DON'T FORGET, because it's not in the recipe sorry. Personally I don't like pineapple very much, so I don't ever use them myself. But you can try if you like of course. What I do do is putting some water with the 'champignonroomsoep' so it's less thick. Besides these things it's, as you can read, really easy. I recommend you to try! xLove

6 opmerkingen:

  1. I'm not fan of pineapple on warm food! I prefer to eat it as a fruit.

    http://leguidedelama.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. me too, but you can just ignore the pineapple part in this recipe.
      that's totally no problem. it's still delicious without it! xlove

      Verwijderen
  2. Ik zou de ananas ook weglaten, maar verder lijkt het me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heerlijk, maar ik eet geen vlees ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt niet slecht !!!

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee pauline!
    Ik had je al een hele tijd gevolgd met een ander account. Ik heb nu een nieuw account en blog, en volg je weer.
    Jammer dat je niet veel meer post, ik vond het altijd leuk om te lezen!
    xTalitha

    BeantwoordenVerwijderen