maandag 2 juli 2012

walk in the woods


Vandaag heb ik mijn meer-dan-wekelijkse wandeling in het bos weer eens gemaakt. Ik vind de natuur heel rustgevend, hebben jullie dat ook? Als ik helemaal in de stress zit of gewoon even te veel aan mijn hoofd heb en ik het even niet meer aan kan, ga ik gewoon een wandelingetje maken. Heerlijk om even al je gedachten op een rijtje te zetten en je hoofd leeg te maken. Ik heb vandaag niet zo veel last van stress hoor, want het is (onofficieel) vakantie natuurlijk. Maar ik had wel zin om weer eens te fotograferen, dus ik heb de mooie nieuwe camera van mijn moeder gepakt en ben het bos ingegaan.. De foto's zijn allemaal niet geweldig, maar dat komt omdat ik wel vaker ga wandelen hier en ik van de meeste leuke dingen al eens foto's heb gemaakt haha. Maar alsnog hoop ik dat deze foto's jullie een beetje rust geven. Geniet! xLiefs

Today I made my more-than-weekly walk in the woods. For me the nature is very restfull, do you have that too? When I'm totally stressing out or when I have a lot to think about, I'm just going out for a walk. It's so nice to overthink everything and to clear your mind. Today I'm totally not stressed, because it's (unofficially) vacation. But I did feeled like photographing again, so I grabbed my mothers expensive camera and went into the woods. The pictures are all not very special, because I went walking there a lot before. I have seen everthing there so much and most of the things I have already photographed a million times. So a bit of a lack of inspiration. But I really hope that my pictures will give you some rest if you need it. Enjoy! xLove
















6 opmerkingen:

  1. Mooie foto's !!!

    heel tof.

    En ja ik ken dat, ik ga ook altijd eens gaan wandelen als ik nood heb om alles achter mij te laten.

    Groetjes
    Eline Du Mongh Photography

    http://elinedumonghphotography.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes van het bos! Zeker fijn om daar te wandelen:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige foto's ook je blog is erg leuk. Zullen we elkaar volgen via bloglovin.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Ik houd van het bos! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om daar in de buurt te wonen dan, mooie foto's (:

    BeantwoordenVerwijderen