vrijdag 29 juni 2012

sooo annoying


Sinds het vakantie is zit ik vrij regelmatig op internet kleren en schoenen te kijken. Deels omdat ik het superleuk vind natuurlijk, maar ook deels omdat ik me wel een beetje verveel. Dankzij een paar leuke DIY's op blogs die ik bezoek heb ik voor de komende tijd nu wel wat dingen te doen, maar gister zat ik nog lekker te internetshoppen haha. Ik ben al een tijdje op zoek naar leuke schoenen voor onder een rokje of jurkje, want om daar nou sneakers onderaan te trekken vind ik geen goed idee. Ik zag op de site van Scapino (sorry als je iets tegen goedkope winkels hebt) deze geweldige schoenen! Ik vind ze echt heel leuk en ze zijn perfect voor op een panty. Dus ik meteen vanochtend naar de winkel toe om ze te passen en dan natuurlijk te kopen. Jammer genoeg kwam ik er daar achter dat deze schoenen alleen op internet verkocht worden, dus niet in de winkel. Toen ik thuis was ben ik snel naar de site terug gegaan om ze dan toch maar te bestellen. Jammer van de verzendkosten en gewoon maar hopen dat ze passen! En natuurlijk, dat overkomt mij weer, zijn ze uitverkocht. Alleen nog in maat 41 beschikbaar. Tsja, dat wordt hem toch niet helemaal als je normaal maat 39 hebt denk ik. Ik baal hier echt zó erg van! Hebben jullie hier ook wel eens last van? Iets op internet zien, naar de winkel gaan zodat je geen verzendkosten hoeft te betalen, het niet kunnen vinden in de winkel en dan op de site komen en het bericht zien 'uitverkocht'. ERGELIJK! xLiefs

Now I have vacation I'm internetshopping all the time. I like to do it ofcourse, but I also do it because I'm pretty bored sometimes. Thanks to some lovely DIY's I have something to do for the coming days, but yesterday I spent a little bit too much time internetshopping again haha. I was looking for a nice pair of shoes for under a dress, because I don't think that sneakers are nice for that. I was looking on the site of Scapino and I found these awesome shoes! I really like them and they're great for a dress. So this morning I went straight to the shop to buy them, so I wouldn't have to pay sendcosts and I could fit them before I bought them. Sad enough I found out that these shoes were only for sell on the internet. So not in stores. I crossed home and went to the site again to order them right away. Too bad for the sendcosts, but I have to have these lovely shoes! And of course, I has to happen to me, they're sold. Only available in size 41, which is a little to big for feet with size 39. I just hate this so much! Have you ever had something like this or is it just me who is so stupid? Seeing something cute on the internet, going to the store so you don't have to pay sendcosts, can't find it, go home to the site to order it and than, bam; 'sold'. ANNOYING! xLove















6 opmerkingen:

  1. Haha, wat leuk! Ik erger me ook vaak dood aan 'uitverkocht' dinges ;).
    Kus! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoere schoenen zeg! :) Ik zoek trouwens ook altijd naar inspiratie voor DIY's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja zeker, denk je net HET perfecte gevonden te hebben. -.-
    Maar oke, vast genoeg andere webshops waar je die schoenen kan vinden!

    Laat je ook wat DIY op je blog zien? lijkt me leuk! (:

    xlove,
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah echt zo gemeen! :( Wel hele leuke schoenen maarja...
    Ik had heeel lang niet gepost maar nu eindelijk wel weer, echt erg ;)
    Wanneer ga je nou weg?
    We moeten daarvoor nog maar even wat afspreken!
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog heb je!
    ik volg je! volg je terug?
    xoxox fashionandmenl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen