donderdag 14 juni 2012

photoblog


Eindelijk; de toetsweek is voorbij! Ik heb mijn cijfers alweer terug en ik ben heel trots op mezelf. Ik ga één herkansing doen en dan is het; VAKANTIE! Afgelopen week heeft mijn moeder een aardig duur nieuw fototoestel gekocht. Jammer genoeg niet zo'n mooie Nikon of Canon, maar het is nog steeds een stuk beter dan de Optio V20 die ik zelf heb. Natuurlijk, met alle tijd van de wereld zo na de toetsweek, ben ik meteen op stap gegaan om deze nieuwe camera uit te testen. Ik denk dat ik verliefd ben! Ik ben de hele middag buiten geweest en heb alleen maar foto's gemaakt! Dat is natuurlijk ook de reden voor deze fotoblog, ik móest jullie gewoon even deze geweldige foto's laten zien haha. Ik heb op school wel eens een lesje fotografie gehad, hopelijk is dat te zien.

Finally; my testweek is over! I've got my rates back and I'm very proud of myself. I'm going to do one Second Chance and then; VACATION! Last week my Mum bought a pretty expensive new camera. Sad enough not a nice Nikon or Canon, but it's still much better than the Optio V20, which I have now. Of course, with all the time of the world after the testweek, I went outside to test this camera. And I think I'm in love! I spend the whole afternoon outside, just taking photo's. And that's the reason for this fotoblog, I just really need to show you guys these awesome pictures.

Deze bloemen hebben zo'n mooie kleur!
These flowers have such a lovely color!

Een super schattig huisje dat ergens in het bos staat.
A very cute house somewhere in the forest.

Het was heerlijk weer!
The weather was great!

Ik heb deze tuinkabouter voor mijn moeder gekocht.
I bought this garden gnome for my Mum.

Mooie bloemen in onze tuin.
Pretty flowers in our garden.

NIET BETREDEN!
DO NOT ENTER!

Zie je hoe mooi onscherp de achtergrond is?
Do you see the beautifull vagueness of the background?

Haha, klein houten mannetje.
Haha, little wooden man.

Ik vind deze foto geweldig!
I just love this picture!

Goed afgesneden he? Niet bewerkt!
Pretty cropped huh? Not edited!

Hier fiets ik elke dag als ik naar school ga.
This is where I cycle to school every single day.

Puur natuur.
Pure nature.

En het weer is nog steeds zo lekker!
And still; the weather is so nice!

Het lijkt wel een oerwoud.
It seems like a jungle.

Kastanjeboom.
Chestnut tree.

Ik hou van bloemen.
I love flowers.

Daar, in de verte, zijn mijn ouders.
There, in the distance, are my parents.

De lieve kalfjes in het grasveld.
The sweet calves in the green.

En dat ben ik, in de reflectie op het raam.
And that's me, in the reflection on the window.

Vinden jullie de foto's leuk? Tsja, ik heb nog steeds heel veel te doen nu. Je zou denken; ze heeft vakantie, dus nu kan ze heel veel gaan posten. Jammer genoeg heb ik een aardig druk leven. Dit weekend is er een jubileumfeest van mijn volleybal club en ben ik twee dagen weg. En dinsdag heb ik een herkansing en moet ik een handelingsdeel voor gym doen. MAAR ik zal jullie niet teleurstellen. Ik ga veel bloggen, ik beloof het (alweer..)! En ik heb alvast wat leuke dingen in gedachten! Ik zie jullie snel weer, lieve bloggers. xLiefs

Do you like the pictures? Well, I still have much to do now. You'd think; she has vacation so now she's going to post very much. Sad enough I have a pretty busy life. This weekend I have a jubileum party from my volleyball club and I'm gone for two days. And then tuesday I have a Second Changce and I also have to do some stuff for gymnastics. BUT I won't disappoint you. I'm going to blog a lot, I really promise (again..)! I already have some idea's in mind! See you soon lovely bloggers. xLove

7 opmerkingen:

  1. Ik zit nu midden in de toetsweek :(
    Erg mooie foto's!
    Liefsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's hoor! Het is zó leuk om te oefenen en experimenteren met een camera. Mijn moeder heeft een spiegelreflex en daar probeer ik ook vaak nieuwe dingen mee. Leuke blog heb je! :)

    http://bybrechtje.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie foto's heb je gemaakt!
    Erg leuk:)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen