woensdag 6 juni 2012

hairdo's


Hier een blog met heel veel haar-inspiratie. Ik vind zelf dat ik wat meer verschillende dingen moet gaan doen met mijn haar. Ik draag het altijd maar gewoon los, maar ik vind vlechten altijd superleuk. Om wat inspiratie op te doen ben ik even op internet gaan zoeken naar leuke hairdo's. Ik vind het zó jammer dat is niet bij mezelf kan vlechten. Mijn moeder heeft namelijk niet altijd zin en tijd om het te doen en vaak heeft ze ook net een ander idee van hoe het eruit moet komen te zien dan ik. Maar ik ga gewoon heel hard oefenen en misschien, ooit op een dag, lukt het me wel! xLiefs

Here's a blog with a lot of hairdo's. I think that I should do more with my hair. Normally I don't do anything with my hair or I just put on a knot. To get some inspiration I went looking for some cute hairdo's. And here they are. I really hate it that I can't braid my own hair. My Mom often doesn't have the time and sometimes she thinkes a bit about how it should be than I do. But I'm just gonna practise very hard, because I love braids! xLove












2 opmerkingen:

  1. Ik wou dat ik dat allemaal kon !
    Super mooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. un blog lleno de cratividad y buen gusto.Te sigo y te invito a seguir mi blog.saludos poéticos.

    BeantwoordenVerwijderen