woensdag 27 juni 2012

new dress



Ik heb vandaag mijn kledingkast weer een klein beetje uitgebreid. Ik heb een jurkje gekocht en die koop ik eigenlijk niet zo vaak. Ik draag weinig jurkjes, omdat ik me er niet helemaal lekker in voel. Maar mijn vriendinnen hebben me overtuigd dat een jurkje me wel leuk staat en dat ik niet zo raar moet doen haha. Voor komende zomer was ik dus al op zoek naar een paar leuke jurkjes en vandaag heb ik er eentje gevonden. Ik ben er heel blij mee en ik vind vooral de kleur geweldig! Ik ben al een heeele tijd op zoek geweest naar een jurkje of shirtje in deze kleur! xLiefs

Today I extended my closet a tiny bit. A bought a dress, which I don't buy very often. I wear dresses very little for the stupid reason that I'm just not very comfortable in them. My friends told me I shouldn't be so stupid and that dresses look very nice on me and they convinced me haha. For this summer I was already looking for some cute dresses and today I found one. I'm really happy with it and I just LOVE the color. I've been looking for something like this a looong time! xLove


 

4 opmerkingen:

  1. You can try it with a colorful tights, or without :D
    the dress is so cute!

    http://leguidedelama.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke jurk, de kleur is erg mooi. Staat ook leuk in combinatie met het spijkerjasje.

    BeantwoordenVerwijderen