donderdag 21 juni 2012

my own moustache



Zoals ik vast al wel eerder heb verteld ben ik helemaal gek van 'le moustache' en mijn beste vriendin ook, ze heeft een paraplu met allemaal snorren erop! Ik had tot nu toe geen spullen van 'le moustache' maar daar is verandering in gekomen! Ik had een weddenschap met mijn beste vriendin en omdat ik die had verloren, heb ik voor haar én voor mezelf een moustache ring gekocht. Ik vind 'm helemaal geweldig, wat vinden jullie ervan? xLiefs

As I might have told before I love 'le moustache'. My best friend loves it too, she has got a umbrella with moustaches all over it! Untill now I didn't have anything from 'le moustache', but that has changed! I had a bet with my best friend and because I lost I bought two moustache rings. One for her and (ofcourse) also one for myself. I just love it, what do you think? xLove


2 opmerkingen:

  1. ze zijn superleuk, ik vind moustache ook geweldig! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. so cute! But I'm not fan of moustache!

    http://leguidedelama.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen