vrijdag 22 juni 2012

rituals beauty noon


Ik ben niet heel vrolijk vandaag. Gister gingen we als afscheid met de hele klas kamperen bij onze mentor in de tuin. Het was super gezellig, we hebben zo enorm veel gelachen en het was de leukste afsluiting tot nu toe! Dus jullie vragen je waarschijnlijk af waarom ik dan niet heel vrolijk ben. Dat komt omdat deze klas de allerleukste klas was die ik tot nu toe heb gehad. Het was altijd gezellig, iedereen kon het goed met elkaar vinden en er hing altijd een goede sfeer. Jammer genoeg worden de klassen volgend jaar weer helemaal opnieuw ingedeeld en dit kampeeruitje was dus de laatste keer dat we met de hele klas samen waren. Het geeft een beetje een dubbel gevoel. Verdriet om het afscheid, maar tot ook geluk om hoe leuk het jaar was. Ik heb net al m'n spullen van het kamperen opgeruimd en het is dus nu tijd voor; een heerlijk rustig beautymiddagje! Doe je met me mee?

I'm not very happy today. Yesterday me and my class went camping in the backyard of our mentor, as a farewell. It was super cosy, we laughed really much and it was the best farewell ever! So you're probably questioning why I'm not really happy. Well that's because this class was the best class I've ever had. It was always fun, everyone got along well with each other and the sphere was always great. Sad enough, the classes will be totally mixed up next year and this camping trip was the last time that we were together as a class. It gives a bit of a mixed feeling. Sadness because of the farewell, but also luck of what a fantastic year I had. I've just cleaned up my camping stuff, so now it's time for; a lovely relaxing beauty noon! Do with me?


Hier gaan we mee starten; een lekkere scrub. Ik heb ook nog een heleboel andere scrubjes in huis, maar vanmiddag gaan we voor Rituals. Ik ben zo enorm dol op Rituals, het ruikt heerlijk! Goed. Links zie je een bodyscrub en rechts zie je een scrubje speciaal voor je voeten. Dus scrub die dode huidcellen maar lekker weg!

Here's what we're going to start with; a nice scrub. I have a lot of scrubs, but today I'm going for Rituals. I just love Rituals, i smells so good! Okee. On the left you see a bodyscrub and on the right is a scrub especially for you feet. So scrub away those dead skin cells.


Volgende stap; wassen! Deze doucheschuim en shampoo van Rituals ruiken echt heerlijk! Het is echt jammer dat de geur niet 2 dagen in je haar blijft hangen! Ik gebruik ook altijd een conditioner, al heb ik geen idee waar deze precies voor is. Ik heb 'm van mijn moeder gekregen, omdat ze hem niet gebruikte. Hebben jullie een goede tip voor een fijne conditioner?

Next step; to wash! This showercream and shampoo from Rituals smell just lovely! It's a shame that the smell doesn't stay in your hair for 2 days! I also use conditioner, though I have no idea where this one is good for. I got it from my Mom, because she wasn't using is. Have you got a good tip?


Dan ga ik mijn huidje nog even extra voeden. Normaal gesproken gebruikt ik gewoon Niveau crème en soms huidolie van Kneipp, maar omdat ik nu al lekker naar Rituals ruik gebruik ik nu body cream van Rituals (links op de foto). Deze ruik je trouwens wel langer dan een uurtje!

Now, I'm going to give my skin some extra hydration. Normally I use Nivea crème or sometimes skin oil from Kneipp, but now I've used other Rituals products I'm going to use the body cream from Rituals too (left on the picture). This one does smell longer than just one our!


Nu een beetje handverzoring. Eerst nagels knippen en veilen. Dan heb ik een speciaal spulletje van de Hema. Het bevat citroen en amandel olie en het zorgt voor sterke nagels en een zachte huid. Daarna nog wat handcreme en de handverzorging is compleet.

Now some care just for the hands. First cut and auction the nails. Then I have a special stuffy from the Hema. It contains lemon and almond oil and it provides strong nails and a soft skin. After that some hand lotion and the hand care is complete.


En als puntje op de i; een lekker luchtje. Normaal gesproken gebruik ik Burberry for Women, maar ik vind de andere twee ook heel erg lekker. Leuke kleren aan en ik ben er weer helemaal klaar voor! Elke keer verbaast het me weer hoe zo'n relaxed middagje genieten je goed kan doen! xLiefs

And last but not least; a nice smell. Usually I use Burberry for Women, but I love those other two too. Nice clothes on and I'm ready to go! Every singel time it surprises me what a relaxing noon of enjoying can do with me! xLove

4 opmerkingen:

  1. Nivea the best cream for me :)

    http://leguidedelama.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook altijd zo een ritueel als ik me zelf ga verwennen haha, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk artikel ! & fijn dat je zo'n beautymiddagje hebt gehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. TOF TOF misschien dat je toch nog een beetje kan genieten van je nieuwe klas, dat er toch paar mensen in je klas zitten, die je graag hebt.


    Groetjes
    http://elinedumonghphotography.blogspot.com (zit je met iets, vraag het dan zeker aan miss awnser)

    BeantwoordenVerwijderen