donderdag 31 mei 2012

pizza


Als mijn zusje en ik alleen thuis zijn eten we heel vaak pizza. Heerlijk en heel simpel. Het enige wat je hoeft te doen is het bevroren ding in de oven te stoppen. Super simpel, zou je zeggen. Haha ik ben alleen niet zo goed in timen. Een half uur geleden dacht ik; ik heb honger en we gaan nu eten! Nou niet dus. Ik was vergeten de oven voor te verwarmen, wat een half uur duurde. Zucht. En nu zit m'n pizza eindelijk in de oven, maar moet ik nog steeds 10 minuten wachten. Ik heb zo'n honger haha! xLiefs

Whenever my little sister and I are home alone at dinner, we often eat pizza. Just lovely and all you have to do is put the frozen thing in the oven. Easy you would thing. Haha I'm just not really good at timing. Half an hour ago I realised I was a bit hungry. So I thought; we are going to eat, now! NOT! What I had'nt done was turning the oven on so it could turn warm. That took some time. And now my pizza is in de oven, finally. But I still have to wait twelve more minutes! I'm so hungry haha! xLove

7 opmerkingen:

  1. Pizza I love pizza I can eat it everyday! :D
    Mind to follow each other?

    http://leguidedelama.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. at the right of the flower dress in the first post!
      'VIP'

      Verwijderen
  2. Ik hou heel erg van pizza! Smaakte je pizza nog lekker? liefs.

    BeantwoordenVerwijderen