dinsdag 15 mei 2012

reflection


Hai allemaal, daar ben ik weer. Ik weet dat ik niet zo heel veel post, maar dat komt omdat ik ook niet zo veel inspiratie heb. Ik ben de laatste dagen wel wat meer aan het rondkijken en heb zo wat leuke ideetjes opgedaan. Alle ideeën zijn netjes opgeschreven op een lijstje, dus dat vergeet ik niet meer. Maar hebben jullie misschien wat tips voor mijn blog? Vinden jullie het leuk, wat kan er beter, ideeën voor leuke onderwerpjes waar ik het een keer over kan hebben? Ik ben superblij met elke tip! Ik kan jullie in ieder geval wel vertellen dat ik het heel leuk vind om te bloggen! Ik word vrolijk van elke lieve reactie of nieuwe volger en ook het lezen van andere blogs is leuk! Hoe kan het dat ik niet eerder heb bedacht om een blog te maken?! Blij dat ik het heb gedaan! xLiefs

Hai everyone, here I am again. I know I don't post very much, but that because my lack of inspiration. The last days I've been looking around for a few days and now I have some cute ideas. All my ideas are written on a list so I can't forget them, smart isn't it? But do you have some tips for my blog? Do you like it, what can I do to make it better, maybe some ideas for nice subjects? I'm really happy with every tip! I can tell you I really like the blogging! I become happy from every sweet reaction or new follower and I also really enjoy reading blogs of others! I don't really understand why I haven't started blogging years ago?! Happy I have a blog now! xLove

2 opmerkingen:

  1. Hee! Ik heb wel een tip! Je zou je achtergrond en je header kunnen personaliseren zodat mensen zien hoe jij echt bent! Als je dit moeilijk vind wil ik je best helpen!
    X Noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oh dat is een goede tip, dankje!
      ik ga er zo snel mogelijk mee aan de slag
      en als het niet lukt hoor je het meteen
      xliefs

      Verwijderen