zaterdag 12 mei 2012

where just did the summer go?


Hebben jullie ook zo'n enorme zin  in de zomer? Dat de zon elke dag schijnt en we lekker in korte broeken kunnen lopen? Ik word maar een beetje depressief van dit regenachtige weer hier in Nederland, al schijnt het zonnetje nu wel buiten. Hopelijk wordt het een mooi dagje speciaal voor mama! Maar afgelopen week was het nat en klam weer, heel vies als je elke dag naar school moet fietsen. Om jullie nog wat hoop te geven op een mooie zomer heb ik hier wat zonnige plaatjes voor jullie! Ik haal veel van mijn plaatjes van www.weheartitcom, dat vind ik echt een geweldige site. Kijk ook eens als je een keer tijd hebt. Veel plezier met het zomergevoel! xLiefs

Is it me or do you feel like summer too? The sun that shines every day and everyone wearing shorts? I'm just a bit depressed by the rainy weather here in Holland, although the sun is shining right now. Hopefully it will be a beautifull day, especially for mom. But last week the weather was wet and damp, very filthy when you have to cycle to school every day. To give you guys some hope for a good summer, here some sunny pictures! I get a lot of my pictures from www.weheartit.com, I love that site! You should take a look if you have time once. Have fun with the summerfeeling! xLove












3 opmerkingen:

  1. wauw,
    wat heb je een leuke blog!!
    kom je ook een keer op mijn blog kijken?
    ik ben benieuwd wat je ervan vind;)
    liefsXX
    www.littlewriterwrote.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke plaatjes! Kan niet wachten tot de zomer!
    Leuk dat je recept hebt uitgeprobeerd, en succes met de aardbeien! ;D

    xlove,
    Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. omg ik heb in rome een zonnebril gekocht en die lijkt heeeel veel op die van het eerste plaatje haha ^^ Ik laat hem vrijdag wel zien :P
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen