dinsdag 8 mei 2012

help needed!


Zoals jullie misschien wel weten zit ik op volleybal. Ik heb een heel gezellig team en ik help met het trainen van de kleinste kindjes (6 tot 12 jaar). Onze club is niet zo groot en bestaat binnenkort 25 jaar. Daarom komt er een groot feest, waar ik nu al superveel zin in heb! Maargoed, ik heb jullie hulp nodig! Het feest bestaat uit een beachvolleybaltoernooi, een diner en 's avonds een feest/disco. Vlak na het diner is er een uurtje vrijgemaakt voor de kleinste kindjes waarin leuke muziek voor hen moet worden gedraaid. Ik heb samen met een vriend aangeboden dat ik daar wel voor zou zorgen. Nu aan jullie de vraag: Hebben jullie tips voor leuke muziek voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar? Ik heb al bedacht dat ik een Hitzone kan gebruiken, maar dat is voor de allerkleinsten denk ik niet geweldig. K3 en Kus lijkt mij geen goed idee, want dan rennen de jongens gillend weg. Misschien weet een van jullie een cd of site met kinderhits ofzo? Ik zou je heel erg dankbaar zijn, want een uur muziek en vermaak voor een groep van 30 kinderen is moeilijker dan je denkt haha! Maar ik doe het natuurlijk met plezier! Het zijn stuk voor stuk schatjes en ik geniet er ook echt van om hen te mogen trainen. Hopelijk hebben jullie wat goede tips, alvast bedankt! x Liefs

As you might know I play volleyball. I have a great team and every week I help training the little kids (from 6 to 12 years old). The club isn't very big and shortly it exists 25 years. That's the reason why a big party is planned, I'm already looking forward to it! But, I need your help! The party consist of a beachvolleyballtrounament, a dinner and at night a party. Right after dinner there is a hour for the little kids and some music must be played then. Me and my friend have offered us to take care of that. So here is the question; Have you got any music tips for children between the age of 6 and 12? I already thought of the Hitzone, but that's not much fun for the real young ones. K3 and Kus aren't a good idea, the boys will run away screaming I think. Maybe one of you know a cd or a site with hits for childrens or something? I would be very grateful, because an our of music and entertainment for 30 children is harder than you think haha! But of course I do it with pleasure! They're all cuties and I really enjoy training them. Hopefully you have some tips, thanks in advance! x Love

4 opmerkingen:

  1. Oei! Dat is zeker een lastig klusje. Ik zou gewoon naar je oude basisschool gaan en dan aan een bekende juf/meester vragen of je het in de klas mag vragen. En anders even googelen, ik weet namelijk ook echt niks. Heel veel succes, wel super leuk dat jullie een groot feest houden!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog! Ik volg je volg je terug? http://fashionskillsforyou.blogspot.com/
    Nee, ik weet niets, haha!
    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog. Veel succes!!
    Liefs, Mi-lou

    www.bebeautyfullbymy.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb wel eens op Nickelodeon, als ik voorbij zapte, zo'n cd reclame gezien met Keet! enzo. Ik weet niet wie nog , meer, maar dat lijkt me in elk geval al een goed idee ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen