dinsdag 8 mei 2012

back in town


Hallo allemaal, ik ben terug hoor! Ik zal jullie niet al te jaloers maken, maar ik moet toch even vertellen hoe lekker ik het heb gehad. Ik zat dus met een gezin waar ik goed bevriend mee ben en nog een vriend in Oost-Duitsland. Normaal denk ik bij Duitsland niet aan lekker weer, maar blijkt een groot vooroordeel te zijn. De hele week was het boven de 25 graden en we hebben maar 1 dagje bewolking gehad. Ik ben zelfs bruin geworden! We zijn heel sportief geweest deze vakantie; twee dagen gefietst, een dag een hele lange wandeling gemaakt, twee keer naar een grote stad geweest en een dagje op de camping veel gesport (voetbal, volleybal, badminton en basketbal). Het was een geweldige vakantie! Nu ik hier weer thuis zit en ik door de regen naar school moet fietsen wil ik weer dolgraag terug... Gelukkig heb ik hier ook hele lieve vrienden en kan ik natuurlijk elke dag weer een nieuwe blog maken! Ik heb nog niet heel veel volgers, maar ik ben heel blij met jullie! Ik doe hard m'n best om mijn blog zo leuk mogelijk te maken, maar ik heb ook veel andere dingen aan mijn hoofd de laatste tijd. Dus sorry als ik niet elke dag blog, geef school maar de schuld! x Liefs

Hai everyone, I'm back again! I won't make you too jealous, but I just have to tell how great it was. Last week I have been in Germany with my friends and their parents. Normally when I think of Germany I don't think about very good weather, but that is a prejudice. It was over 25 degrees for the whole week and we only had clouds for one day. I even tanned! We have been very sportif this vacation; two days cycling, one day a long walk, two times to a big city and one day sporting at the camping (football, volleyball, badminton and basketball). It was an awesome vacation! And now I'm home again and everyday I'm cycling to school through the rain. I really really really want to go back! Luckily I have my lovely friends here in Holland and I can make a blog everyday! I don't have many followers, but I'm really happy with you guys! I'm trying the best I can to make my blog much fun, but I've been pretty busy lately. So sorry if I don't blog every day, blame school for it! x Love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten