vrijdag 27 april 2012

der urlaub


Dan ben je net begonnen aan een blog, ga je op vakantie. Niet zo'n goede timing natuurlijk, maar wel superleuk! Ik ga met een gezin mee wat ik al heel erg lang ken. Het zijn ook een hele goede vriend en vriendin van mij. Met hun ouders en nog een vriend gaan we een weekje naar Duitsland. Ik zal dus de hele week niks kunnen bloggen, sorry. Maar ik krijg vast veel inspiratie daar. Jullie allemaal een hele fijne vakantie gewenst en tot over een weekje.

I have just started a new blog and than.. I'm going on vacation. Not a good timing, but ofcourse very much fun! I'm going with a family I know for a very long time. They're also a very good friends of mine. With my friends, their parents and another friend too, we're going to Germany for a week. So that means I won't blog for a whole weak, sorry. But I'm sure I'm going to get very much inspiration there for a new blog when I'm back. A very good vacation to all of you. See you.

5 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier in Duitsland! Have fun. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. omg pauline ik wist niet eens dat je weg ging! :O Dit vraagt om snel weer eens wat afspreken... ;) Heeel veel plezier! <3
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah das jammer joh dat je je kamer niet mag doen. Nja ooit misschien weer als je op kamers gaat;)
    veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh I love this pictures. Want to go on holidays right now, but unfortunately I am sitting inside the university, but thanks for making me dreaming;)

    Wanna follow each other? I start now;)

    Kisses from Berlin

    www.amihipnow.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaaa is goed! ^^ omg ik ga morgen gewoon al naar rome! :O Was het leuk in duitsland? :)
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen