donderdag 26 april 2012

le moustache nails


Een paar dagen geleden had ik weer het lef om het te proberen. Nail-Art. Ik vind het ge-wel-dig, maar ik ben er zelf heeeel erg slecht in! Elke keer probeer ik het weer en elke keer mislukt het weer totaal. Eigenlijk had ik het een beetje opgegeven tot ik een paar dagen geleden een filmpje op youtube zag genaamd; Le Moustache Nails. Ik vind Le Moustache heel erg leuk en kon het dus niet laten om even te kijken. Het meisje dat dit filmpje maakte gaf een aantal hele slimme en handige tips die zelfs ik kon gebruiken. Dus toen ik dinsdag een dagje vrij had ben ik meteen aan de slag gegaan. Eerst een base coat, toen op drie nagels een laagje lichtroze en op twee nagels een laag je wit. En toen werd het spannend. Uit het youtube filmpje had ik een tip gekregen om rechte lijntjes te maken. Knip dunne reepjes plakband, plak die op je nagels, lak je nagels en trek het plakband er voorzichtig vanaf. Zoals je kan zien is het bij mij niet helemaal gelukt, omdat ik te lang wachtte met het plakband eraf halen. Meteen doen! Ook moet je zorgen dat je basiskleur goed gedroogd is, anders trek je die met het plakband mee weg. En ja, ik spreek uit ervaring. Toen dat gelukt was, moest ik nog het belangrijkste deel van mijn nagels. Le Moustache. Ik heb wat nagellak op een schoteltje gelegd en ben met de achterkant van een kwast (dus het stokje) gaan "schilderen". Ik verwachtte er niet al te veel van, mezelf kennende. Maar aah ik ben zó enorm blij met het resultaat! Van dichtbij is het ver van perfect haha, maar van veraf ziet het er geweldig uit. Love it!

A few days ago I had the guts to try it again. Nail-Art. I love it, but I'm really bad at doing it. Every time I try it again and every time it's ends up in a big mess. Actually I had given up... until a few days ago I saw a video on youtube called; Le Moustache Nails. I really like Le Moustache so I had to watch it. The girl who made the video gave me some great tips. So last tuesday when I had a day off from school I dared it. First a base coat, followed by a base color (pink on tree nail, white on the other two). And then it got scary. From the youtube movie I got a tip to make straight lines. Cut small strips of tape, put them on your nails the way you want to, paint your nails and slowly pull the tape off. As you can see it didn't really worked for me, because I waited too long with pulling the tape off. Do it immediately! You also have to check if your base color is really really dry before you put the tape on it. I have experience with that. After all this, the most important thing of my nails came. Le moustache. I putted some nailpolish on a saucer and went painting with the back side of a brush (the stick). I wasn't expecting too much, but I'm so very happy with the result! From close it's far from perfect haha, but from a distance it looks awesome. Love it!

5 opmerkingen:

  1. Ik zag het bericht bij Esther, leuk dat je begint met bloggen. De nail-art is echt super mooi!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach nou dat lef om een nailart te proberen mag je best hebben! ziet er tof uit! zeker die snor, haha.

    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, die oud-roze kleur is erg mooi !
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gelukt! Ik ben zelf ook niet zo'n held met Nail-art haha dus ik vind het echt heel knap dat je dit kan!
    Ik ga je volgen volg je me terug?
    X noah
    www.daydreamingcoloursinspiration.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen